سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
تابستان سرد
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

سری بازی های Need For Speed یکی از محبوب ترین و مشهور ترین بازی هایی است که تا کنون در سبک ماشین سواری و ورزشی عرضه شده است. پس از اینکه آخرین نسخه ی این بازی ( The Run ) به بازار ها روانه شد با استقبال بیش از حد کاربران روبرو شد که همین امر موجب ساخت زودرس آن برای سیستم عامل جاوا شد. این بار از سایت بازی های رایگان این بازی فوق العاده مهیج و جذاب را به صورت رایگان و در 3 سایز مختلف و در دو فایل ( سه بعدی – دوبعدی ) برای شما عزیزان آماده دریافت کرده ایم. امیدواریم با دریافت آن نهایت لذت را ببرید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

{…}

 

 
 

دانلود بازی فوق العاده زیبا و جذاب شهرسازی Virtual City



بازی Virtual City یکی از جذاب ترین و جالب ترین بازی هایی است که در سبک استراتژیک و شهسازی ساخته و عرضه شده است. در این بازی شما نقش شهرداری را ایفا می کنید که باید به شیوه ی خود شهری را بنا و اداره کند که در آن تمام ساختمان های یک شهر معمولی از جمله خانه های مسکنوی , ادارات , بیمارستان ها , مراکز خرید , کارخانجات و… وجود داشته و مردم آن از شهر راضی باشند. و با استفاده از این بنا ها سرمایه ای بزرگ در شهر خود داشته باشید و پول را به طوری در میان کارکنان تقسیم کنید تا هم عدالت برقرار شود و هم کسری بودجه نداشته باشید. این بازی علاوه بر حجم نسبتا کمی که دارد از گرافیک بسیاری خوبی برخوردار بوده و جذابیت خاصی دارد. هم اکنون می توانید این بازی فوق العاده جالب و سرگرم کننده را به صورت رایگان از سایت بازی های رایگان دریافت کرده و لذت ببرید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

{…}

 

 

بازی فوق العاده مهیج و اعتیاد آور نینجای میوه Fruit Ninja Puss in Boots – آندروید



سری بازی های نینجای میوه یا همان Fruit Ninja یکی از اعتیاد آور ترین و جذاب ترین بازی هایی است که تا کنون ده ها نسخه از آن عرضه شده و طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است. هر چند این بازی ساده به نظر می رسد و به صورت دو بعدی ساخته شده ولی چنان شما را محو در بازی می کند که تا تمام شدن باطری گوشی از بازی کردن دست نخواهید کشید ! در این بازی شما باید از توانایی تاچ گوشی آندرویدیتان استفاده کرده و میوه هایی که از پایین به بالا پرتاب می شود به چند قسمت تقسیم کنید و امتیار بگیرید. هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه از این بازی فوق العاده جذاب و مهیج را که Puss in Boots نام گرفته و مخصوص سیستم عامل آندروید بوده را به صورت رایگان از سایت بازی های رایگان دریافت کرده و نهایت لذت را ببرید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

{…}

 

 

دانلود بازی بسیار جذاب و استراتژیک Aztec Tribe 1.0.6



یکی از سبک هایی که در بین بازی خور ها از محبوبیت خاصی برخوردار است , سبک استراتژیک بوده که بسیاری از بازی های مشهور جهان بر پایه ی این سبک ساخته شده اند. بازی Aztec Tribe یکی از جذاب ترین و جالب ترین بازی هایی است که در سبک استراتژیک ساخته شده و تا کنون 6 نسخه از آن عرضه شده است. این بار از سایت بازی های رایگان نسخه ی ششم این بازی فوق الاده زیبا و مهیج را به صورت رایگان برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم. در این بازی شما نقش شخصی به نام Eons را ایفا خواهید کرد که او به عنوان یکی از افراد قبیله شان انتخاب شده تا یک روستای مقاوم و زیبا بسازد. در حین ساخت این روستا شما ممکن است با افرادی مقابله کنید که می خواهند مانع کار شما شوند و شما بایستی آن ها را از پا در آورده و به مسیر خود ادامه دهید. امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

{…}

 

 

دانلود بازی بسیار جذاب و محبوب Doodle Jump – آیفون



یکی از بازی هایی که با عرضه شدنش تحولی بزرگ ابتدا در سیستم عامل آی او اس و سپس در آندروید به وجود آورد بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده Doodle Jump بود. این ار از سایت بازی های رایگان این بازی را به صورت رایگان برای سیستم عامل i-OS ( آیفون ) برای شما عزیزان آماده دریافت کرده ایم. این بازی هر چند ساده بوده ولی بسیار اعتیاد آور است. شما باید به شخصیت بامزه بازی کمک کنید تا با رد شدن از موانع سخت و جالب به هدف خود برسد. هم چنین می توانید در حین راه از اسلحه های مختلفی برای نابود سازی دشمنان خود استفاده کنید. امیدواریم با دریافت و استفاده از این بازی فوق العاده زیبا و جذاب نهایت لذت را برده باشید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.




موضوع مطلب :
.: Weblog Themes By Pichak :.


RSS Feed
بازدید امروز: 7
بازدید دیروز: 3
کل بازدیدها: 41951

 
   

تبادل لینک

خرید بک لینک

کد نمایش آی پی

کد نمایش آی پی

ساخت کد آهنگ

ساخت کد موزیک آنلاین

ساخت کد آهنگ

ساخت کد موزیک آنلاین

گالری عکس

کد نمایش آی پی

کد نمایش آی پی

لوگوی سه گوش

لوگوی سه گوش

لوگوی سه گوش


مترجم سایت

مترجم سایت


ابزار چت روم

چت روم




برای نمایش تصاویر گالری کلیک کنید


دریافت کد گالری عکس در وب